5 Februari

5 februari 2020 - Byford, Australië

Na een goede nacht gaat om 6:30 de wekker. Ik neem en douche en maak me klaar. De kids zijn al wakker en zitten tv te kijken. Ik voer alle honden en de pups en maak daarna ontbijt klaar. Ik zoek kleren uit voor Mia en pak haar tas in. Ned heeft een school uniform dus dat is lekker makkelijk. Ik pak ook zijn tas in en daarna kijken we nog even tv. Om 7:45 gaan we Mia wegbrengen naar de daycare. Het rijden gaat prima en het is gelukkig niet druk op de weg. Daarna breng ik Ned naar school. Gelukkig al snel een parkeer plek gevonden en ik loop even mee naar binnen. Zeg de juf gedag en leg zijn lunch in het vak bij zijn naam. Nu terug naar huis! Dat ging allemaal erg vanzelf gelukkig😇. Thuis aangekomen zet ik de pups buiten, ik maak het hok schoon en zet ze vrij snel weer binnen want de zon is niet te doen zo heet. Het word 37 graden vandaag dus ik duik lekker naar binnen de airco in. Ik ruim wat speelgoed op binnen en ruim de vaatwasser uit. Ik heb nu tot 14:00 vrij dus ik maak wat schoon en vul het water bij de paarden bij. Om 11:30 maak ik een bak vers fruit als lunch. Ze hebben hier heel veel lekkere dingen in huis en heel veel vers fruit. Ik pak perzik,kiwi,bosbessen, en aardbei. En dan is er evt ook nog banaan, appel sinasappel, watermeloen en druiven🤣 keus genoeg dus.

Brooke appt me of ik de mensen wil helpen die een paardenkoets komen kopen. Die staat in de schuur hier achter het huis. Ik rol de hele deur open en samen met de mensen duw ik hem de trailer op. Dat ging gelukkig makkelijk!  Het is inmiddels 12:30 en ik ga even op bed liggen. Ik voer de puppy’s nog even en daarna ga ik om 14:00 Ned van school halen. Het is vreselijk warm buiten en ze zijn laat terug van gym. Ik voel me net een gebraden kippetje buiten in de zon. We halen daarna Mia op en duiken lekker de airco in. Thuis ploffen ze op de bank en kijken ze tv.

Om half 5 is Jason thuis, hij maakt avond eten en ik doe met Ned wat huiswerk. Hij heeft moeite met tellen boven de 20. Ik help hem en daarna tekenen we wat leuke dingen. De opa komt ook mee eten en we eten kip met zoete aardappel en snijboontjes. Erg lekker!🙂 savonds ga ik lekker relaxen en optijd naar bed. Morgen doe ik de kids weer en savonds komt Brooke weer thuis.

Ik ben vandaag precies een maand weg van huis! Nogsteeds geen seconde spijt gehad dat ik dit geweldige avontuur aan ben gegaan.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. TIneke:
    5 februari 2020
    Ha Kel,
    Super om te lezen dat het allemaal gelukt is vandaag👍
    Ik geloof het ook gelijk dat je nog geen seconde spijt heb gehad, zoveel leuke dingen al gedaan en zoveel meegemaakt.
    Gelukkig is dit ook leuk gezin en heb je genoeg lekker eten, heel belangrijk😁
    Slaap lekker en kijk al uit naar je volgende blog, je schrijft zo levendig dat ik het, net als je vader gewoon voor me zie.
    😘
  2. Amy:
    6 februari 2020
    Een maand weg al weer.... tijd vliegt