5 juni

5 juni 2020 - Perth, Australië

Weer een flink bewogen dag gehad, kids naar school gebracht, alle dieren gevoerd  en weer naar Armadale gegaan met Nick en Sarah. Laatste spullen gehaald voor hun road trip ergens koffie gedronken en smiddags thuis geluncht. Toast met avocado, ei, tomaat en kaas😊 daarna de kids opgehaald en Ned gelijk op bed gelegd want die sliep al half in de auto naar huis. We hebben daarna de rooftop tent van Brooke tevoorschijn gehaald, Nick en Sarah mogen die hebben voor op de auto. Hij heeft altijd buiten gelegen en is al 3 jaar niet open geweest. Dat belooft veel verassingen😬 bij de rits open maken rent de eerste huntsman spin er al uit zo op Nick zijn been🤣 een beetje huiverig trekken we de hoes er af en ja hoor nog een hele dikke spin rent over de hoes heen. We klappen de tent open en wel 100 hornet wespen vliegen er uit. Ik haal Mia uit de buurt en ren naar binnen voor vliegen spray. Ik spuit de halve bus leeg op de tent en er komen er nog veel meer uit. We denken dat het nou wel klaar is met de verassingen en gaan verder met op zetten. Na 5 minuten spring ik weer 2 meter achteruit want er zit nog een flink grote spin in de tent🤣. Nick en Sarah doen de rest en ik neem Mia mee naar de bank om het laatste geld op te nemen voor de auto. Rond 17:00 rijden we weg richting de stad, met 45 min komen we aan bij de auto en regelen we de papieren. Ontzettend blij met mijn nieuwe aanwinst😍. We hebben inmiddels flink honger en duiken verderop een Chinees restaurant in. Ik bestel een bowl met noodles en een paar dumplings. Geen idee of we die in NL ook hebben maar ze zijn heerlijk. Na zo’n 3 maanden eindelijk weer een keer uit eten en het word weer gezellig druk op straat in de stad. We gaan daarna richting huis en i must say, het is echt een geweldige auto. Cruise control, een goed geluid in dr boxen en hij rijd super. We stoppen onderweg nog even bij de McDonalds voor een ijsje en rond 21:00 zijn we eindelijk thuis. Niet veel later ga ik mn bed in, flink actief geweest vandaag dacht ik zo🙂

1. Karin:
    5 juni 2020