5 oktober

5 oktober 2020 - Balmain, Australië

Vanochtend weer vroeg begonnen, om 7:00 had ik alle paarden gevoerd en stond ik al waterbakken te vullen. Voor het echt opwarmt maak ik Roy klaar en rijd ik hem 40 minuten. Ik maak de stallen schoon en kijk mee hoe Emily en Brett Shelly trainen. Andrea is er 2 dagen geleden afgestapt omdat ze vreselijk aan het steigeren ging en het niet wilt riskeren om er af te vallen. Emily is niet zo gauw onder de indruk en is er opgestapt. Met hulp van Brett ging ze eigenlijk best goed tot ze gisteren weer steigerde en achterover klapte. Gelukkig was Emily snel en liet ze zichzelf de andere kant op vallen. Beide waren gelukkig oke en ze stapte lachend weer op.. Vandaag ging ze verbazingwekkend goed en geen gekke capriolen dit keer. Ik heb er nog een gelongeerd en ben gaan lunchen. Het is de hele dag 30 graden geweest en de andere paarden hadden een vrije dag. Ik heb er smiddags nog een gelongeerd en ben de planten water gaan geven. Brett en Andrea zijn weer uit eten met vrienden, ik voer de paarden en ga koken. Fijn om een avond alleen te hebben, heerlijk buiten gegeten en optijd naar bed gegaan.

1. Karin:
    5 oktober 2020
    Wauw wat stoer die Emily, gewoon weer opstappen 💪
  2. Paul:
    5 oktober 2020
    Link hoor, steigerende paarden, Brett pakt ze dan met beide armen om hun nek beet zei je zaterdag, maar lijkt mij ook niet iets wat je supersnel leert.... We zijn wel jaloers op jullie weer 😎🌞🌡️