6 januari

7 januari 2020 - Bangkok, Thailand

Nog 3 uur en 20 minuten te gaan op de 2e vlucht. Dan landen we eindelijk in Bangkok. Ik heb 2 uur kunnen slapen en heb een maaltijd kip met rijst op en 2 broodjes. Het is helder buiten en het uitzicht is super gaaf. We vliegen nu over Karachi en Ahmedabad. Erg rustige vlucht en weer naast prima mensen die alleen maar slapen😬

Na eindelijk door de paspoort controlle te zijn is het zoeken naar een taxi. Alleen, Want de meiden gaan de andere kant op. Al snel word ik nog in de luchthaven aangesproken door een thaise man. Die me wel wilt helpen en een taxi voor mij heeft. Ze horen bij het vliegveld dus het voelt iig veilig. 1400 bath (41 euro) voor een uur in de taxi. Ik snap dat dit veel te veel is. Maar heb geen zin om verder te zoeken. Het zijn aardige mensen en ik word naar de taxi gebracht. ik ben gesloopt en toe aan een hete douche.

Na een douche en een goed bord eten duiken we de stad in. Het eten was zo pittig bijna niet te doen. Maar wel heel lekker.  Wonderbaarlijk hoe veel enegrie ik nog heb na een slopende reis van 15 uur.

Buckets alcohol voor een paar euro en overal worden spinnen en andere rare beesten aangeboden op stokjes. Mega druk en hardstikke gezellig! Al snel breid de groep uit met leuke mensen die we leren kennen. Na een paar uur dansen en drankjes gaan we terug richting het hotel want de harde muziek is gek makend. Lekker naar bed en morgen de boot naar koh larn

1. Karin:
    Mooie foto's 👍
    Gatver die spinnen en andere beestjes op stokjes.... hard voorbij lopen zou ik zeggen. Maar misschien vindt je ze wel lekker. Schijnt wel gezond te zijn 😉
  2. Eva:
    7 januari 2020
    Hoi Kelly, leuk om te lezen hoor, het ziet er gezellig uit met die groep mensen.
    Maar pas op voor die Thaise mannen😠
  3. Hanneke:
    7 januari 2020
    Wel stoer Kelly dat je alleen een taxi nam. Zo te lezen heb jij je goed voorbereid. Heel veel plezier en denk om jezelf.
  4. Sylke:
    7 januari 2020
    Wat leuk om je reis te kunnen volgen, Kelly! Heel veel plezier. Geniet ervan!!

Liefs van ons
  5. Christine: