6 maart

6 maart 2021 - Sydney, Australië

De laatste werkdag zit er op.. een heerlijk gevoel aan de ene kant. Maar wat ga ik iedereen hier op stal missen. Jillian en Tanya kwamen gedag zeggen en Jillian gaf me $100 omdat ze zo waardeerde wat ik allemaal voor haar heb gedaan met polly. Tanya zei, it won’t be the same here without you en ook Claudia waar ik later mee sprak bedankte me voor de goede zorgen over haar paarden en gaf me een dikke knuffel. Nogmaals, afscheid nemen word nooit makkelijker... Ik heb voornamelijk opgeruimd in huis en spullen ingepakt. Ik heb niet al te veel meer extra gedaan, het terrein ziet er keurig uit en de paarden stonden er tevreden bij. Ik heb met Sandra afgesproken mee te gaan op wedstrijd, ze is om 7:00 op stal om Dior en mij op te halen. Daarna halen we nog een paard op en er zijn er al 2 op de wedstrijd. Die overnachten daar, dat scheelt weer tijd. Savonds is Claudia er nog tot laat, ik loop naar de stallen om gedag te zeggen en we kletsen nog een uur bij. Ze was in het begin zo kil en arrogant haha, langzaam zijn we goede vriendinnen geworden, ze is toch erg aardig. Sandra komt nog langs om een grote spiegel op te halen die ik had gekocht. Maak ik haar graag bij mee. Als bijna alles is ingepakt om 21:00 ga ik maar naar bed. De wekker gaat weer om 5:30.

1. Paul:
    6 maart 2021
    Mooie afsluiting kind ❤️
    Ook hier heb je weer veel lieve mensen ontmoet, zijn er inmiddels heel wat geworden sinds dag 1 😃
    Wij wensen jou de komende twee weken nog heel veel plezier bij Phoeboe!