8 augustus/ Sydney arrival

8 augustus 2020 - Sydney, Australië

Helaas een erg slechte nacht gehad, veel wakker gelegen en na 6:00 kon ik niet meer slapen. Om 7:00 gaan douchen en en uitgecheckt. Even later was Stuart er om me op te halen en naar het vliegveld te brengen. Hij loopt mee naar binnen, regelt het inchecken op de computer en verteld me waar ik heen moet. Aangezien hij elke week naar z’n werk vliegt en weet hoe het inchecken op de computer werkt was het toch wel even prettig om niet alleen alles te hoeven doen. We drinken nog even koffie en daarna loop ik door naar de gate. Een half uur later kan ik boarden en ga ik zitten, na 20 min vertraging stijgen we eindelijk op. Prima vlucht van 4 uur met zo’n 2 uur slaap. Om 16:30 Land ik in Sydney, (+2 uur extra tijdsverschil). Ik heb al snel mn tas van de band en Phoeboe staat me samen met haar 2 dochtertjes op te wachten. We kletsen gezellig onderweg en gaan pizza’s halen. Thuis eten we de pizza’s en pak ik mn spullen uit op mn kamer. Heerlijk gezellig huis en een fijne slaapkamer met tv. We brengen samen de meiden naar bed En spreken de komende week door. Ik neem een douche, bel met thuis en ga optijd slapen

1. TIneke:
    8 augustus 2020
    Heel veel plezier in Sidney, stoer nichtje😘