8 December

8 december 2020 - Sydney, Australië

Een fijne eerste dag alleen gehad vandaag. Ik ben om 7:00 begonnen met de paarden die binnen staan, dekens gewisseld en ze naar buiten gebracht en gevoerd. Daarna de andere emmers voer in de buggy gezet en alle paarden buiten gevoerd en voer klaargemaakt voor de avond. Koste me ruim een uur, erg netjes voor de eerste keer haha. Ik ga bladblazen, mest een peer stallen en ruim wat op. Om 10:00 geef ik een aantal paarden hooi en dan ben ik klaar. Ik ga wat te eten maken en ga later het dorp in. Ik doe boodschappen en schijf me in bij een sportschool. Thuis zijn Nicolette en Isabella inmiddels aan het rijden en ga ik de paarden voeren, ik maak weer voer klaar voor de avond en blaas het stallenblok nog even schoon. Met 1,5 uur ben ik klaar en loop ik terug naar mijn huisje. Onderweg kom ik David tegen die net aan komt rijden. Hij vraagt of alles naar wens is en hoe mijn dag ging. Hij verteld me dat ze me met kerst verwachten voor een kerst lunch en of ik na de ochtend routine naar hun toe wil komen. Erg aardig, kijk er erg naar uit om een gezellige kerst te hebben, al had ik die toch ook wel heel graag thuis gehad... Ik ruim wat op in huis en zeem de ramen. Ik ga avond eten maken en serie kijken op de bank. Niet ontzettend druk geweest maar toch vergen alle nieuwe dingen veel energie en daarom ga ik lekker optijd naar bed.