8 Februari

8 februari 2020 - Byford, Australië

Na een goede nacht word ik om 7:00 wakker. Een beetje vroeg voor het weekend helaas. Ik draai me nog een keer om en om 10:00 word ik weer wakker. Ik ga lekker douchen en maak ontbijt klaar. Een bakje vanille yoghurt met musli en fruit. Ik duik daarna weer even terug in bed om wat dingen uit te zoeken over wat ik verder graag wil doen als ik klaar ben met werken hier. Brooke is de hele dag werken en de kids zijn buiten met Jason. Hij is mijn auto aan het maken. Ik geloof dat er een nieuwe accu in moest. Ik ga lekker bankhangen en voer de hele dag niks uit. Ook wel eens prima. Om 16:00 komen er vrienden van Brooke en Jason langs. Even later komt Brooke thuis en ook de opa komt hierheen. We besluiten lekker take away te halen en met zijn alle te eten.  Eerst ga ik samen met Brooke met mijn auto naar de pomp om hem vol te tanken. Het schakelen is weer even wennen en de schakelpook is het zelfde dus je schakelt de 1 van je af. De auto rijd erg fijn en hij went snel. Aangezien ik de weekenden vrij heb kan ik nu leuke dingen gaan plannen! Weekendjes roadtrippen met vrienden uit Perth of meiden uit de facebookgroep. Ik mag alle camping spullen van Brooke lenen en hostels hebben ze hier ook overal! We nemen wat donuts mee voor iedereen en later rond 18:00 halen we broodjes döner hier 10 minuten vandaan. Het eten is erg lekker maar de döner in Nederland is toch echt beter🙈. Na het eten bel ik even gezellig met thuis! Fijn om even bij te kletsen en elkaar te zien❤️

Savonds ploffen we op de bank met een zak chips en kijken we het programma gogglebox. Waarin mensen tv fragmenten te zien krijgen en dan hun reacties worden gefilmt. Het zijn engelse die Australische fragmenten kijken. Een erg grappig programma met erg grappige reacties🤣. Om 22:30 ga ik lekker naar bed. Morgen gaan we de stallen opruimen zodat de paarden savonds weer naar binnen kunnen. Het show seizoen is van start gegaan en dan kunnen we ze net iets makkelijker pakken en blijven ze wat schoner!

1. Mena:
    8 februari 2020
    Superleuk om je weer gesproken te hebben. We hebben met zijn allen je vwrhaal gelezen. Heel leuk. Groetjes van the family ♥️