8 july

8 juli 2020 - Bakers Hill, Western Australia, Australië

9:45 en al lekker in bed na een hete douche, het is koud hier in vergelijking met het noorden. Had het liefste weg gebleven... daar kunnen we natuurlijk wel wat op bedenken🙄 gewoon verhuizen..

Gisteren en vannochtend druk bezig geweest met zoeken naar een nieuwe baan. Na 5,5 maand hier werd dat wel tijd. Al snel vind ik een berg aan opties. Een gezin in Karratha, waar het elke dag +30 graden is of een gezin aan de Ningaloo coast waar het ook het hele jaar door zomer is en waar de helder blauwe zee op 400 m afstand ligt.  Met een gezin spreek ik af, die zijn toevallig op familie bezoek in de stad. Hele lieve mensen en 2 leuke dochtertjes. Smiddags ga ik naar de gym en daarna zijn Brooke en Jason ook eindelijk weer thuis. Ik ga rond 16:00 naar the swan valley, daar woont een vrouw die een au pair zoekt voor de paarden en honden. Ook weer een hele lieve vrouw en een bizar mooi huis!! Ontzettend groot en luxe! Ze legt wat dingen uit en leid me rond op het hele terrein. Savonds bel ik met het gezin dat aan de Ningaloo coast woont. Jeetje wat is iedereen aardig en wat een prachtige opties allemaal! Het plan is om in augustus hier te vertrekken en naar het noorden te reizen. Dan kan ik na de reis van minimaal 1500 km weer aan het werk in een prachtige omgeving.

1. Eva:
    8 juli 2020
    Mooie plannen weer Kelly, er is werk genoeg voor je, dus dat komt wel goed.
    Succes hoor!
    Liefs je tante😘
  2. Paul:
    8 juli 2020
    Lastig hoor, kiezen uit zoveel leuks 😀
    Erg leuk verhaal weer, je gaat je schrijftalent steeds wat verder ontwikkelen 👍❤️❤️
  3. Karin:
    10 juli 2020
    Dat wordt nog moeilijk kiezen met zoveel opties.
    Brooke, Jason en de kids zullen je vast gaan missen!
    😘