9/10 Januari

10 januari 2021 - Balmain, Australië

Fijne dagen achter de rug, gisteren heerlijk vrij gehad en uitgeslapen. Het huis opgeruimd, boodschappen gedaan en savonds ben ik met Jake en zijn vriendengroep uit eten geweest. Hele lieve meiden in de groep die me warm onthalen, een super mooi restaurant met heerlijk eten. Ik bestel een chicken parmi, kip belegd met ham, tomaten saus en gesmolten kaas. Echt Australisch en zo lekker! We hebben hier maar voor 2 uur geboekt, het is nog zo gezellig dat we besluiten door de gaan naar een bar verderop ( rijd Chriss net voorbij die bij zijn paard is geweest.. roep ik natuurlijk keihard, FIJNE AVOND! 🤣🤣 Nederlands typen maakt me in de war) Ik rijd in Jake zijn auto naar de bar, hij wilde een paar biertjes dus ik ben de bob. 2 vrienden van hem rijden mee. De jongens beginnen te lachen als ze zien dat ik achter het stuur stap. “ hey Kelly, you know its a manual?” 8 van de 10 meiden in Australië kunnen geen handgeschakelde auto rijden en rijden automaat, ook met lessen en examen is dit heel normaal hier. Ik lach en scheur zonder problemen in de grote pickup de parkeer plaats af.

Bij de volgende bar zit ik tot 22:00, ik had zondag gewoon weer werk dus ik wil niet te laat naar huis. Ik word gelijk door de groep uitgenodigd voor de volgende keer eten en ben zo blij dat ik langzaam meer nieuwe mensen leer kennen.

Vandaag weer om 7:45 aan het werk gegaan, de meiden hebben hier geslapen en zijn al bijna klaar met hun eigen 4 stallen en hun paarden staan al buiten. Scheelt weer enorm die hulp. Het word warm vandaag dus we willen alles optijd klaar hebben. Rond 10:00 rijd ik Calinka, weer gaat ze goed en ik neem haar mee naar de arena buiten, het is heerlijk weer en hier stap ik haar rustig uit. De rest van de dag bestaat uit kleine klusjes, een beetje onkruid weghalen en wat opruimen.

Savonds doe ik boodschappen en vind ik ineens een schap met Nederlandse speculaasjes bij de supermarkt!! Mijn avond kan niet meer stuk HAHA. Stom hoe je kleide dingen zo kunt missen. Ik maak thuis een salade met tonijn en om 21:00 duik ik lekker in bed zodat ik er morgen optijd uit kan voor de hitte begint

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mena:
    10 januari 2021
    Wat een heerlijk verhaal weer.
    Fijn dat je zo hebt genoten😊😘
  2. Karin:
    12 januari 2021
    Hoe blij kun je worden van speculaasjes, geweldig 😍
    Leuk dat je weer steeds meer mensen leert kennen. Klinkt erg gezellig 😘