20 july

20 juli 2020 - Byford, Australië

Relaxte dag gehad vandaag, Ned weer terug naar school na 3 weken vakantie en ook Mia naar de daycare gebracht. Ontbeten daarna en een hete douche genomen. Het is flink fris buiten maar gelukkig komt na een aantal dagen regen de zon toch weer door. Ik ga rond 10:00 naar Rockingham, hier 40 min vandaan. Een gezellig dorp met rondom prachtige stukken strand en mooie wandel routes. Ik spreek met Stuart af daar, hij heeft nog een lading gopro video’s die ik wil hebben voor een aftermovie van onze whale shark experience. We zetten de bestanden over en gaan een stuk lopen langs de kliffen. Het waait flink en het is met 18 graden en een strak blauwe lucht toch wat fris. Na 4km halen we koffie en wat te lunchen en daarna rij ik naar huis. Ik draai een was en ga daarna de kids alweer ophalen. Thuis zoek ik een enorme berg speelgoed uit. Er kan zo veel weg waar ze niet meer naar omkijken🙈. Ik voer de dieren en rond 16:30 is Jason thuis. Even later ga ik naar de sportschool voor een niet al te vermoeiende workout, ik heb weinig energie en ben na 40 min weer thuis. Ik neem een hete douche en even later gaan we eten. Rustige avond verder en ik ga optijd op bed liggen.