24 April

24 april 2020 - Byford, Australië

Goede nacht gehad maar helaas word ik met flinke rugpijn wakker. Zal wel verkeerd gelegen hebben denk ik, aankleden en ontbijt maken daarna. Rugpijn trekt gelukkig langzaam weg na een uurtje. Ontbijt gemaakt voor de kids en om 8:00 brengen we Mia naar de dag opvang. Rond 10:00 ga ik met Samantha en Ned naar Armadale. Ik heb gisteren een fitbit gekregen van Brooke maar die connect niet met de app. Even kijken of iemand me daarmee kan helpen in de winkel. Helaas kunnen ze niks doen en adviseren ze om hem terug naar de fabriek te sturen. We lopen gezellig rond en zijn om 12:00 weer thuis om te lunchen. Na het lunchen ga ik meal preppen voor de komende dagen. Bakjes rijst met broccoli, zoete aardappel, bonen en kipfilet. Ze eten hier vanavond friet met pulled pork en een flinke berg kaas. Sam en ik houden ons goed aan ons gezonde eet plan en staan bijna elke dag samen in de keuken om gezond eten te maken. We hebben ten slotte niet heel veel beters te doen🤣. Ik leg Ned smiddags nog even op bed en ga zelf ook even relaxen. Om 15:00 halen we Mia weer op en Jason en Brooke zijn rond 17:00 thuis. We eten gezellig met iedereen en daarna hebben we weer horrormovie night. Poltergeist deze keer, eigenlijk een mega slechte oude horrorfilm als je het mij vraagt. We kletsen wat na als hij is afgelopen en om 22:00 ga ik lekker naar bed.