24 februari

24 februari 2021 - Balmain, Australië

Okay! Bijzondere wending weer vandaag... gisteren een mail had ontvangen van de stal uit laren waar ik in December al zo graag wilde gaan werken en ook al contact mee heb gehad voor ik naar Australië vertrok. Ze boden me weer een baan aan.. dit keer kon ik het niet laten schieten. Zo’n mooie baan.. helaas nadat ik hoorde dat ze me in April nodig hadden had ik er nog weinig vertrouwen in. Dat was wel heel snel. Na veel bellen met iedereen voor advies wilde ik er een nacht over slapen. Toen ik vanmorgen wakker werd was mijn eerste gedachte, ik moet dit gewoon doen. Ik had een bel afspraak staan met eigenaresse Pauline en was de hele dag zenuwachtig. Ik had namelijk gezien dat ze overal al geadverteerd hadden voor de job en dat er bergen reacties op waren. Om 1800 belde ze dan eindelijk, een ontzettend lieve vrouw. De klik was er gelijk en ik moest de knoop doorhakken. April beginnen zou betekenen voor eind maart terug naar huis. Maar ag waarom niet.. Australie is geweldig, maar ik denk dat ik er met 14 maanden het mooiste uitgehaald heb. En dat het langzaam toch wel tijd werd om werk te zoeken thuis. Een paar maanden eerder dan gepland maar ik ben zo klaar voor de volgende stap en ik heb iedereen zo gemist.

1. Sylke:
    24 februari 2021
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan Kelly!! Soms komt er onverwacht een mooie kans op je pad! Geniet nog van je laatste weken! Liefs Sylke
  2. Eva:
    24 februari 2021
    Geweldig voor je Kelly, gefeliciteerd hoor. Leuk om je straks weer te zien.
  3. TIneke:
    24 februari 2021
    Geweldig om te horen, gefeliciteerd met je baan hier. En ja al zou je je nog maanden vermaken in Australië, ook erg fijn om je straks weer te zien. 😘
  4. Karin:
    24 februari 2021
    Nogmaals gefeliciteerd, super leuk nieuws! Geniet er nog even van down under en tot gauw (dat klinkt geweldig 🥰)