24 mei

24 mei 2020 - Byford, Australië

Wat een chaos dag😬 om 7:30 was ik op stal om de paarden te voeren en buiten te zetten. Maar aangezien er een cyclone op komst is moesten ze allemaal regen dekens op en dat koste best wat extra tijd. Thuis ontbeten daarna met iedereen en aan de slag gegaan met verjaardag voorbereidingen. Samen met Sarah maakte ik de plates met toastjes kaas en vleeswaren klaar. Daarna voor Brooke even ergens wat opgehaald 30 min rijden en even weg uit de voorbereiding chaos. Ze had de hele week niks gedaan en vandaag moest het ineens allemaal gebeuren. Gelukkig waren we met zijn allen en was alles op tijd klaar. Het liep even later snel vol met mensen en Mia heeft ontzettend veel cadeaus gehad. Ze was zo vrolijk de hele dag! Erg gezellig met iedereen en veel lekker eten. Het begint buiten steeds harder te stormen en ik kijk echt op tegen het werken🤣. Sarah zegt dat ze wel mee komt om me te helpen en tegen de tijd dat het 1600 is besluiten we maar te gaan. Het waait ontzettend hard en het regent flink. Samen zijn we met een uur klaar en dat inclusief 9 regen dekens wisselen voor warme nacht dekens. We hebben stiekem wel de grootste lol samen ondanks het bagger weer. We zitten onder de modder en zijn flink doorweekt. We zijn iets na 1700 thuis en bestellen daarna take away bij de pub. I bestel een chicken parmigiana en daarna gaan alle helium ballonnen er aan. De kids snappen niks van de hogen stem die we er van krijgen. Lachen tot tranen aan toe en allemaal barstende koppijn daarna😬. We sluiten af met een wijntje en ik ga optijd naar bed. Flink bewogen dag vandaag

1. Eva:
    24 mei 2020
    Dat is vast een heel gezellig feest geweest. Leuk hoor.
    Liefs uit Soesterberg