25 januari

25 januari 2021 - Sydney, Australië

Met de 38 graden die het vandaag was was het heerlijk om sochtends om 5:30 te beginnen. Het was nog koel buiten en heerlijk rustig op stal. Om 9:00 ben ik met bijna alles klaar en ga ik Calinka rijden, gaat allemaal goed en ze staat weer in de wei voor de hitte begint. Om 12:00 halen we de paarden binnen en ga ik lunchen. Mn rugpijn is weer een flinke irritatie en ik ga even naar de chinese massage salon waar ik vorige keer was. Dit keer is de eigenaar er die me de massage geeft. Ontzettend pijn doet het maar hij weet precies waar de knopen zitten en zegt dat ik elke dag 10 minuten op een heat bag moet gaan liggen en elke week terug komen voor een massage. Rug voelt een stuk beter gelukkig.. ik doe boodschappen en om 16:00 ga ik voeren. Na dat we alles klaar hebben vragen john en Nicolette me mee naar de pub voor een drankje. John is de vriend van Isabella, ze sluit later ook aan. Ze nodigen me uit om te komen eten als we terug op stal zijn. liz is er ook en het is weer erg gezellig. Als ik om 21:00 in bed lig ben ik goed gesloopt

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mena:
    25 januari 2021
    Balen van je rug zeg! Hopelijk helpt de massage.
    Fijn dat je het verder gezellig hebt gehad, ook niet onbelangrijk 😊
    Slaap lekker 😘