28 april

28 april 2020

Heerlijk kunnen slapen tot 7:30, de kids hebben me een keer niet wakker gemaakt vandaag☺️. Eieren gebakken als ontbijt en daarna de vaatwasser uitgeruimd. Daarna samen met Sam een ochtend workout gedaan. Sarah was er om 11:00 en we zijn aan het kantoor begonnen. Wat een berg zooi lag daar🤣 je kon er niet eens meer lopen. Vooral veel belangrijke papieren, kinder kleding, keuken spullen, overal en er kwam van alles tevoorschijn. Tussendoor even lunch gemaakt en een meal prep voor morgen middag. Rijst met zoete aardappel uit de oven en sperziebonen. De kids hebben 2 uur geslapen in de middag en Sarah en ik zijn tot 16:00 bezig geweest met het kantoor. We hebben zeker nog wel een dag te gaan. Even daarna kwam Brooke thuis, ze was ontzettend blij met de hulp. Ik heb vandaag ook nog met de hulplijn gebeld over de fitbit die niet wilde connecten. Na wat stappen doorgelopen te zijn met een gozer van de hulplijn werkt ie nu zoals het hoort. Hij trackt elke beweging die je maakt, stappen, hartslag, calorieën, slaap en al mijn berichten komen er op binnen. Uiteindelijk te moe smiddags om nog te gaan hardlopen helaas. Sam en Wesley hadden heerlijke pasta carbonara gemaakt en daarna lekker op de bank gehangen. Gezellig met Brooke gekletst en om 21:00 naar bed gegaan. Morgen Mia naar de opvang en Ned weer naar school. Dan kan ik mooi naar stal om wat paarden te rijden en daarna Sarah weer helpen!