28 july

28 juli 2020 - Perth, Australië

Vannochtend iets langer kunnen blijven liggen omdat Brooke en de opa thuis waren, hij bracht Ned naar school en Brook ging naar haar werk om 8:00. Ik ben daarna flink gaan opruimen en heb spullen ingepakt die ik niet meer nodig heb. Ook spullen klaargelegd om op te sturen naar Melbourne. Ik heb veel kleding gekocht hier en ook werkschoenen en mn cap sleep ik liever niet mee naar Sydney. Samen met Mia rijd ik naar het postkantoor en stuur ik 5 kg spullen op voor $40, gelukkig valt het mee wat het kost. Thuis bel ik met Phoebe, de vrouw waar ik ga verblijven in Sydney. We kletsen wat en ik maak kennis met haar 2 dochtertjes. We spreken een datum af en ik boek een vliegticket voor 8 Augustus. Ik heb Brooke vannochtend gezegd dat ik haar vandaag een concrete datum geef dat ik vertrek. Ze is niet blij en had gedacht dat ik tot eind Aug wel zou blijven. Na 6 maanden kan ik niet wachten voor een nieuwe stap en moet ik me maar niet al te schuldig voelen dat ik weg ga na alles wat ik voor ze gedaan heb hier. Helaas hebben ze nog geen vervanger gevonden en moeten ze de kids zelf opvangen. Ik ga smiddags sporten en ook daar geef ik door met 10 dagen weg te zijn. Heerlijk dat alles nu toch ineens zo snel en goed geregeld is. Weer valt er een flinke last van me af. De maanden hier zijn voorbij gevlogen en het voelt zo goed om de rest van het jaar door te kunnen brengen aan de andere kant van Australië