4 april

3 april 2020 - Byford, Australië

Om 7:00 word ik wakker van de kids die door het huis rennen. Ik heb lekker geslapen maar ben toch best moe, gelukkig heb ik een dagje vrij vandaag. Ik maak ontbijt en breng om 8:50 Ned en Mia naar de dag opvang. Thuis ruim ik even wat op en ik ga bij Nick en Sara langs voor koffie. We kletsen gezellig en daarna wil ik even naar een winkel centrum hier 30 min vandaan. Ik heb een nieuwe broek nodig maar helaas zijn bijna alle winkels dicht. Na een half uurtje zit ik weer in de auto terug naar huis. Ik maak wat te lunchen, kokos yoghurt met noten, cranberry’s en musli. Het is heerlijk weer vandaag en ik haal Sapphire uit paddock voor een rit. Zadel haar op en loop richting het bos, even lekker ontspannen. We rijden de andere kant op dan vorige keer en het is prachtig hier! Ik probeer wat te galopperen met haar maar dat heeft ze onder het zadel nog niet gedaan en ze begint blij te bokken😬. Laten we het maar even bij draven houden dan🤣. Na een uur ben ik weer terug, ik spuit haar af en daarna kleed ik me om. Ik ga de kids ophalen om 16:00 en even later is Brooke thuis. Ik ga lekker ontspannen op mijn kamer tot Nick en Sarah er zijn. Zij koken vanavond, ze maken chicken parma met spaghetti. Op de kipfilet zit tomatensaus en kaas. Het is erg lekker! We drinken wat en de opa komt weer met een bucket vol shots aan zetten🤣 we duiken voor de tv en zetten de “horror” film Wolf Creek aan. Wat snacks er bij en er blijven maar rondes bier komen🤣. We lachen de hele film weg met zijn alle en zijn niet bepaald onder de indruk. Al is het gebaseerd op een waargebeurd verhaal hier up North in west Australië. Ontvoerde backpackers waar nare dingen mee gebeuren, ik zal niet in details treden😶. We kletsen gezellig verder na de film en om 22:30 gaat iedereen naar bed. Ik ga ook naar m’n kamer en ga videobellen met wat vrienden uit de backpacker whatsapp groep. Gezellige dolle boel, het programma heet zoom. Daarop kun je met zo veel mensen te gelijk video bellen als je wilt🤣 een hillarisch concept. Allemaal in hetzelfde schuitje en lekker kletsen over de ellende in de wereld 😬. Om 00:50 is het wel bedtijd dacht ik zo. Morgen ochtend weer de paarden van Pam doen en smiddags misschien even langs een vriendin aan het strand.