4 november

4 november 2020 - Balmain, Australië

Goed geslapen vannacht maar toch word ik moe wakker. Na een goed ontbijt voel ik me een stuk beter, ik ga de paarden voeren en rijd Roy. Ondertussen is Jason aangekomen, hij komt 3 paarden behandelen met acupunctuur. Met bewondering kijk ik toe hoe hij de paarden behandeld, hij is ontzettend goed en het is mooi om te zien hoe hij met de paarden omgaat. We raken aan de praat en komen uit op de rugpijn die ik al jaren heb. Hij vraagt of ik acupunctuur wel eens geprobeerd heb om de pijn te verminderen. Ik heb helemaal niks met naalden dus eigenlijk nooit overwogen. Hij behandeld ook mensen en vraagt of ik wil kijken of het helpt. Ik vind het eng maar wetende dat hij zo goed is heb ik er alle vertrouwen in. Hij vind gelijk waar het verkeerd zit en begint met naalden in beide handen en werkt langzaam met naalden in mijn arm richting mijn schouder. De laatste naalden in mijn nek doen flink pijn, de spieren zijn overbelast en ze gaan er maar moeilijk in. Ik krijg slappe benen en word er misselijk van. Hij laat zo’n 15 naalden 5 minuten zitten en haalt ze er daarna uit. Hij wilt me graag volledig helpen en is er zeker van dat hij de pijn kan verlichten of zelfs helemaal wegnemen. We gaan binnenkort een datum plannen voor een volledige behandeling. Heel benieuwd wat dat kan doen.. ik ben daarna flink moe en ga even op bed liggen. Ik slaap een uur en ga smiddags nog even 2 uur schilderen buiten. Om 16:30 haal ik de paarden binnen en voer ik ze, even later gaan we eten en ga ik douchen. Ik ga optijd naar bed, mn nek doet goed zeer van de behandeling maar dat word vast snel beter