7 juni

7 juni 2020 - Byford, Australië

Alweer een eigenlijk veel te drukke dag achter de rug. Ontzettend moe wakker geworden, weinig energie en moeite met opstaan. Eenmaal aan het werk in de stromende regen word ik langzaam wakker haha. Met 1,5 uur ben ik weer thuis, ik ontbijt even wat en ga daarna toch even de sportschool in. Die is sinds gisteren weer open gelukkig! Na een uur flink bezig te zijn geweest ben ik toch wel echt op. Even douchen thuis en op bed Netflix kijken, maar na 10 minuten relaxen krijg ik een berichtje terug van iemand die een rooftop tent verkoopt. Ik had gevraagd of hij hem nog te koop had en zou hem vandaag op kunnen halen. Hup weer uit bed, aankleden, geld pinnen en richting de stad. Het is 46 minuten rijden maar dat is met deze auto eigenlijk helemaal niet erg🙄. Daar aangekomen had ik gedacht dat de tent wel achterin zou passen. Maar helaas🤣 de jongens vragen of ze hem dan gelijk op het dak  moeten gooien... well if you guys don’t mind..🙈 zo gebeurd zeggen ze, het is inmiddels weer flink heet in de zon en ze zijn er uiteindelijk dik een half uur mee bezig. Ik bedank ze 100x voor de moeite en ga daarna door naar de Kmart daar in de buurt. Floor is daar heen gekomen en we gaan samen shoppen voor camping spullen, de meeste dingen zoals een dekbed, kookspullen,borden en lichtjes halen we vast. De tijd vliegt en om half 4 moet ik weer weg om te werken. Ik ga maar gelijk door (op mn witte schoenen🤦🏼‍♀️) ik werk flink door want wil voor het donker word de tent nog geprobeerd hebben. Met 50 min ben ik thuis en Klap ik samen met Sarah de tent open. Het is echt een prachtige grote tent! Heel ruim en zo makkelijk op te zetten. Daarna ruim ik hem helemaal zelf weer op, met 10 min is hij weer opgeborgen. Wat ideaal!

Even later gaan we met zijn alle naar de pub hier vlakbij, het is onze laatste avond met Nick en Sarah en we willen het leuk afsluiten. Erg gezellig daar en heerlijk gegeten, eenmaal thuis ben ik echt helemaal op. Ik bel nog ruim een uur met thuis, fijn om iedereen weer te zien en bij te kletsen❤️ om 23:00 eindelijk bedtijd

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Karin:
    7 juni 2020
    Wat een gave foto, ready to go 💪
  2. Eva:
    7 juni 2020
    Super Kelly, dat heb je vlot voor elkaar!