8 Februari

8 februari 2021

Day 400.. de tijd vliegt voorbij en ik ben weer in een stabiele fase beland, ik voel me goed en zit hier nog wel even lekker voorlopig. Gelukkig maar want de laatste 1,5 maand is me ontzettend zwaar
gevallen.

Druk geweest vandaag maar blij met hoe veel ik afgekregen heb. 5 weilanden gemaaid, onkruid uit de tuin gehaald en Calinka gelongeerd. De familie gaat morgen een week op vakantie naar Queensland, laten we dit weekend nou net een clinic gepland hebben. Een groep voltige ruiters huurt voor het hele weekend de arena af om clinics te geven. Ik mag alle voorbereidingen treffen en alles in goede banen leiden, stukje management wat weer erg leerzaam is.

Ik voel me eigenlijk wel weer bijna de oude en ben erg fit, ook de bloedtest uitslagen zijn allemaal goed. Ik heb vast gewoon te veel gedaan afgelopen weken.. deze week maar even rustig aan doen. Ik doe smiddags boodschappen voer de paarden en klets bij met de meiden. Savonds ruim ik het huis op en voor 22:00 lig ik in bed.

1. Eva:
    8 februari 2021
    Fijn Kelly dat je je weer fit voelt, af en toe rustig aan doen kan geen kwaad.
    Stoer hoor dat je die clinic mag regelen, heel veel succes ermee.
    Liefs je tante😘