1 februari

1 februari 2021 - Balmain, Australië

Beetje stil de laatste tijd met schrijven.. de dagen zitten zo vol.. Ook vandaag weer 9,5 uur gemaakt, het was redelijk te doen maar om nou te zeggen dat ik de week fit begin. Die ene zondag vrij in de week is niet genoeg om op te laden en ik word al met moeie benen wakker vanochtend. Misschien het sporten maar weer minderen, waar ik echt van baal want dat gaat nogsteeds erg goed en het is heerlijk om er savonds even uit te zijn. Ik heb Calinka gereden en ook Cruize getraind samen met Sandra, beide gingen erg fijn. Ik heb onkruid weggehaald, de voer bestelling in ontvangst genomen en er was rond 13:00 eindelijk even tijd om te zitten voor koffie samen met Isabella. Als ik om 14:00 eindelijk met alles klaar ben ben ik gesloopt, ik maak wat te lunchen en duik in bed. Ik slaap een uur bij maar heb het idee dat het niks helpt. Om 16:00 ga ik voeren, slakken tempo en weinig zin.. ik ga toch om 17:00 nog even wat gras maaien. Ik ga naar de winkel en bestel bij een tent verderop een burger met kip, avocado, bacon en tomaat. Totaal geen zin om te koken en ik ben al zo gezond steeds.. Ik loop savonds nog even terug om denkens op te doen en het hek dicht te doen, kom ik onderweg nog een possum tegen in boom, die zitten hier heel veel maar pas de eerste wilde die ik spot!

om 21:00 lig ik in bed, hopen dat ik morgen wat meer energie heb.

1. Eva:
    1 februari 2021
    Nou Kelly je bent goed druk zeg. Vragen ze niet teveel van je? Een extra dagje vrij zou wel zijn zijn voor je.
    Succes hoor 😘