29 Januari

29 januari 2021 - Sydney, Australië

22:20 als ik eindelijk in bed lig, een fijne maar drukke dag en een erg gezellige avond. We hebben 3 paarden extra op stal van gabby, ze hebben injecties in de benen gehad en blijven daarom 3 nachten bij ons binnen op stal. Kost sochtends toch ongeveer 2 uur om 10 stallen te mesten. Arena gesleept, hooi schuur opgeruimd en de tackroom opgeruimd. Helaas weer meer rugpijn gehad vandaag, ik heb ook maar weinig stil gezeten. Smiddags boodschappen gedaan en na het avond voeren ben ik toch even gaan sporten, ging erg fijn ondanks de rugpijn. Daarna ben ik doorgereden naar Easy lane in Windsor. Een prachtig restaurant met een overdekte binnen tuin. Ik ben uitgenodigd door Nicolette en Isabella om mee te eten. John, Isabella haar vriend en Gabby zijn er ook. Het eten is heerlijk! Ik bestel taco’s met pulled pork en zit goed vol daarna. We duiken daar nog even de gok automaat hal in. De jackpot staat op $30,000 en na dat bedrag kan hij elk moment vallen. Het is daarom ontzettend druk binnen. John speelt met $100 en wint binnen no time $800 terug! Hij vergokt het niet verder en we besluiten schep ijs te halen verderop. We eten het thuis op, kijken nog een film en checken de paarden. Ik zit ontzettend vol na al het eten.. smiddags ook al Macdonald’s wraps gegeten.. flinke cheat day vandaag haha.

1. Karin:
    3 februari 2021
    Dat ziet er wel heerlijk uit 😉