12 april

12 april 2020 - Byford, Australië

Vannochtend was ik om 6:50 op stal, paarden gevoerd en buiten gezet en nieuwe emmers voet gemaakt. Om 8:00 was ik thuis en begonnen we met zijn alle aan de egg hunt. Brooke had er 130 verstopt😂. Binnen een half uur hadden we ze allemaal gevonden. De kinds vonden het prachtig! Daarna met zijn alle tafel gedekt en ontbijt klaar gemaakt. Pannenkoeken, scrambled eggs met bacon, chcoolade broodjes en vers fruit. Het is erg gezellig en we blijven lang zitten kletsen. Daarna zit iedereen stamp vol en Brooke gaat met de kinderen naaf haar moeder. Ik ga een wandeling maken, het is vandaag 26, niet meer zo bloedheet gelukkig. Ik loop een flink stuk en doe er een uur over, daarna neem ik een douche en ga ik even lekker op bed serie kijken. Ik ben ineens ontzettend moe en ga maar even slapen. Als ik wakker word is het al bijna tijd om weer naar de paarden te gaan. Ik kleed me aan en rijd er heen, ik ben nog steeds flink moe helaas. Ik haal alle paarden binnen en voer ze weer. Met 1,5 uur ben ik weer thuis en even later gaan we eten. Kip rollade met aardappelen en groenten. Ik ruim daarna met Sam en Wes de keuken op en ik ga serie kijken met Brooke. Om 22:00 ga ik lekker naar bed. Morgen gaan me met een aantal autos off road naar wat mooie plekken. Ik denk dat we weer vroeg weg gaan dus ga weer lekker optijd naar bed