12 februari

12 februari 2021 - Sydney, Australië

Vandaag was een chaos, een georganiseerde chaos wel.. ik heb de hele dag alles goed onder controle gehad en alle voorbereidingen waren optijd klaar. Ik liep perfect op schema en weinig zat tegen. Wel was het ongelofelijk veel.. Liz belde om 13:00 met nog een hele waslijst wat er allemaal extra gedaan moest worden. Mary, een vrouw die al 22 jaar voor Liz werkt komt langs om me met een paar dingen te helpen en om wat administratie af te geven. We gaan even zitten voor koffie en kletsen gezellig, een ontzettend lieve vrouw die maar al te goed weet hoe zwaar het werken voor de familie kan zijn, ze zijn moeilijk te pleasen laat ze weten. Let goed op jezelf en blijf doen waar je zo goed in bent. Het is idd zwaar.. 100 dingen perfect doen en 1 ding vergeten.. raad maar wat je heel de dag aan moet horen. Ik ben blij dat het niet aan mij ligt dat ze af en toe zo pittig zijn. Toch houd het me scherp en leer ik veel.

Tandje bij en na een dag van 11 uur is alles ready. Ik verwacht gina, een van de organisatoren elk moment. Gesloopt is mn lijf maar mn mind staat op scherp, alles moet op rolletjes lopen. Ik verwelkom Gina en haar dochter, we brengen hun paard naar een paddock en vogelen uit welke andere 5 paddocks we gaan gebruiken voor de clinic paarden die morgen komen. Een paar merries van ons kunnen geen ruinen naast zich hebben en het is dus goed nadenken wat werkt en waar ik de paarden indeel. We bespreken de laatste dingen door, ik laat zien wat ik voorbereid heb en we zien elkaar morgen om 6:30 weer als de eerste gasten komen.

Claudia loopt hier al de hele dag rond, we hebben smiddags samen gereden en gezellig gekletst, ook Kyle en zijn vriend Alex komen later naar stal. We drinken wat, kletsen de dag door en sluiten mijn drukke, inmiddels 13 uur lange dag goed af. Tussen al de drukte door is er ook nog een nieuw paard aangekomen vandaag met een transport bedrijf, de eigenaresse komt later kijken en ook die verwelkomen/ dingen bespreken kost veel tijd.. ik denk dat ik in de 2,5 dat ik hier ben nog niet zo’n drukke dag heb gehad.

1. Mena:
    12 februari 2021
    Wauw, wat ben jij druk geweest! Dit is managen 👍💪
    Heel veel succes de komende dagen, met de clinic. We zien de foto's wel voorbij komen😘
  2. Karin:
    13 februari 2021
    Dat klinkt als topsport 💪💪
    Super hoor hoe je dat allemaal regelt! 👌Suc6 en ben ook wel benieuwd naar de foto's 😘