13 februari

13 februari 2021 - Balmain, Australië

De eerste clinic dag zit er op, morgen redden ze zich als het goed is zelf en heb ik een vrije dag. Ahleena heeft de paarden voor me gevoerd vanochtend zodat ik kon focussen op de laatste dingen. Fruit, koffie, thee etc klaarzetten en de eerste gasten verwelkomen en hun naar de goede paddocks verwijzen. Allemaal erg lieve mensen, toch in het begin een beetje de indruk dat ze me niet helemaal serieus namen als manager, slecht parkeer aanwijzingen opvolgen en gewoon een beetje een apart gevoel bij hoe ze zich naar mij toe opstellen. Ik negeer het, doe mijn werk goed en help zo veel mogelijk. Voor elke probleem en elke vraag heb ik binnen no time een oplossing en langzaam nemen ze me toch serieus. Er word meer tegen me gepraat naar mate de dag vordert en de complimenten stromen langzaam binnen. Grappig hoe ze aan het einde van de dag me toch allemaal stuk voor stuk bedanken voor mijn inzet en goede voorbereiding. Ongeveer 35/40 mensen waren er aanwezig en 7 paarden. Er werden presentaties gegeven met betrekking tot de voltige sport en groomen. (Voltige is de paardensport waarbij er kunstjes worden gedaan op het paard.) aan het einde van de dag voer ik de paarden en ruim ik wat dingen op. Niet te vergeten! Het heeft de hele dag vre se lijk geregend. Niet te doen, toch doet het me weinig en maak ik er een sport van hoe snel ik de paarden buiten kan voeren haha. Ahleena doet er 20 minuten over en ik 14 minuten.. haha zelfs 19 emmers voer maak ik klaar in 5 minuten waar ahleena soms 20 minuten verdwenen is als ze voer klaar maakt. Met rugpijn die de laatste dagen/week als sneeuw voor de zon verdwenen is heb ik ontzettend veel energie en vlieg ik door het werk heen.

Savonds als ik boodschappen ga doen zie ik dat er in het centrum een nieuw eet tentje geopend is, pizza en pasta’s. Er staan hekken om heen maar het zit vol met mensen. Ik loop tussen de hekken door en word gelijk aangesproken door een vriendelijke man.. ze zijn maandag pas officieel open en dit zijn alleen familie en vrienden die gratis komen eten. Toch bied hij ook mij een gratis pizza aan en kletsen we terwijl ik wacht.

Op de terug weg naar huis raakt de auto oververhit en moet ik stoppen.. shit.. vergeten water te checken terwijl ik weet dat er een lek is. Ik bel aan bij een huis en vraag om water😂 een jong stel staat gek te kijken maar geeft me dan de tuinslang en ik kan even later weer verder rijden. Intussen pizza afgekoeld dus ik begin maar vast te eten onderweg haha eindelijk thuis om 19:00 en niet veel later lekker naar bed. What a day

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Paul:
    13 februari 2021
    What a day indeed!
    Mooi om te lezen dat de deelnemers jou met het vorderen van de dag steeds meer zien staan 😃
    Dat je rug nu plotseling is zoals het hoort is toch ook wel een wonder, erg benieuw hoe dit verder gaat. ❤️❤️