12 mei

12 mei 2020 - Byford, Australië

Relaxte dag gehad vandaag, Ned was naar school en alleen Mia thuis. Koude nacht en ochtend gehad met overdag 23 graden en zon. Huis opgeruimd, was gedaan en Netflix gekeken. Savonds met Samantha en Wesley naar Nick en Sarah gegaan. Nick was jarig en dat moesten we wel even vieren natuurlijk. Ze wilden zelf sushi maken, ik heb geholpen maar aangezien ik er zelf niet van houd dacht ik even wat te bestellen op uber eats. Leuk geprobeerd... het adress van Brook stond er nog in en niet die waar we nu waren. (5 min verderop). Vriendelijk bericht of meneer het toch even wilde afgeven bij ons. Maar nee ik kreeg terug you’re waisting my time i will cancel your order.... drama. Ik had honger en ben samen met Sam zelf naar het restaurant gereden. Daar besteld en thuis aangekomen stond mijn eerste bestelling alsnog ineens voor de deur🤣. Wel al geld terug gehad van de gecancelde order dus 2 boxen met noodles voor de prijs van 1... Top. Thuis opgegeten en kaart spellen gedaan.  Veel beerpong, veel gelachen en kortom een hele gezellige avond. Rond 23:00 naar huis gegaan omdat ik morgen wel gewoon moet werken.