10 mei

10 mei 2020 - Mundaring Weir, Australië

Om 7:00 gaat de wekker, aankleden en naar stal. Paarden voeren en buiten zetten en met 1,5 uur ben ik weer thuis. Ik ga ontbijten, neem een douche en kleed me om. Ik rijd naar Lesmurdie, dat ligt op de route naar waar we gaan hiken vandaag. Ik parkeer daar ergens de auto en Lisanne pikt me op. Ze heeft Divya en Jelmer bij zich en we rijden met zijn alle verder. Het is nog 30 min vanaf daar. We gaan de 12 km route doen naar de Golden lookout.

Best een pittige route😬 veel omhoog over ongelijke paden en trappen. Het hoogte verschil is 336 meter, we stoppen op een paar mooie plekken en na een uur nemen we even een break. Erg gezellig onderweg en de route is prachtig. Het is 25 graden vandaag met een strak blauwe lucht. Beter kan niet! We lopen in totaal 2 uur en 45 minuten en 10 km. We moesten het laatste stuk afsnijden omdat Divya haar enkel had verzwikt en was gevallen. We waren al bijna bij de auto gelukkig en viel het allemaal mee. We rijden terug en rond half 3 komen we weer bij mijn auto aan. Om 3 uur ben ik thuis en eet ik even snel wat. Ik moet nog even werken helaas maar na 1,5 uur ben ik weer klaar. Savonds even eten daarna optijd mn bed in.