9 mei

9 mei 2020 - Byford, Australië

Best prima geslapen vannacht en om 6:45 gaat de wekker. Optijd naar stal, paarden voeren buiten zetten en voer klaarmaken. Om half 9 ben ik weer thuis. Snel grizzly in de auto en naar de dierenarts. Weer bloed laten prikken om preciezer te weten wanneer ze gedekt kan worden. Gaat allemaal goed en met 20 min staan we weer buiten. Thuis douchen en even relaxen op bed maar. Rond 1 uur ga ik naar Danique, Nederlandse meid die ik op ga halen. We rijden samen naar Gooseberry hill. We meeten daar met een groep van 7 vandaag voor de zonsondergang. Iedereen heeft kleden mee en wat te eten en drinken. We vinden een goede plek op een grote rots midden op de berg. Overal verspreid zitten mensen op de berg maar niemand zit bij elkaar in dr buurt of heeft last van elkaar. We kletsen gezellig en de groep klikt zo goed samen. Als er iemand zijn reisverhalen verteld is iedereen stil en luistert aandachtig. Het is zo leuk om iedereen zijn avonturen aan te horen! Rond 5 begint de zon te onder te gaan en de hele lucht kleurt oranje. Iedereen is stil en geniet van het adembenemende uitzicht. Echt weer een middag voor in de boeken dit, zo’n gezellige dag gehad! Als de zon eenmaal onder is word het snel fris en lopen we terug naar de auto’s. De volgende plannen worden al weer opgegooid voor morgen en Ik breng Danique weer thuis. Om 19:00 loop ik binnen en is iedereen net klaar met eten. Ik ga douchen en lekker naar bed. Even bellen met thuis nog en optijd slapen.

1. TIneke:
    9 mei 2020
    Wauw wat een prachtige foto’s
    En geweldig dat het nog steeds zo leuk is in het gezin en alle mensen die je ontmoet.
    😘
  2. Mena:
    9 mei 2020
    Prachtige foto's. Ben beetje jaloers 😎
    Morgen bellen we echt, haha🙈
  3. Paul:
    10 mei 2020
    Zou je ooit nog terug willen naar de tijd voordat je reis begon?
    Ik weet het antwoord al..... 😀
  4. Karin:
    15 mei 2020