8 mei

8 mei 2020

Goed geslapen vannacht en gisteravond eigenlijke een beetje te moe voor en update. Ned had school vandaag en Mia heb ik thuis gehad vandaag. Rustig aan gedaan en het huis een beetje opgeruimd. Ned smiddags opgehaald van school en de boodschappen opgehaald. Gedoucht en om 16:00 waren Brooke en Jason thuis. Ik heb mn spullen gepakt en ben opgehaald door iemand van de groep waarmee ik heb afgesproken in Kingspark. Heb hebben een meeting georganiseerd met 10 Nederlanders. De heft ken ik al wel maar de andere helft hebben we er nog niet eerder bij gehad. Iedereen heeft wat de eten mee en er is genoeg wijn aanwezig 😬. Wel eens lekker om niet te hoeven rijden. We zitten hier een tijd op het gras en later rijden we naar de Macdonald’s met een groep van 7. We halen take away en gaan daarna in een ander park zitten. Muziek er bij en we kletsen gezellig verder hier, rond 9 uur word het flink kouder en ronden we af. Ik word gelukkig weer thuis gebracht en hoef niet met de trein terug.

Hele gezellige avond met een hele fijne groep!