6 mei

6 mei 2020

Een beetje onrustig geslapen door de flinke storm van vannacht, nog steeds waait het flink en zijn er heftige regen buien. Ik ga om 6:45 uit bed en maak de kids klaar voor school. Breng ze om 8:00 tussen de regen door weg en ga daarna zelf ontbijten thuis. Ik kleed me daarna om en ga met een beetje tegenzin naar stal om te werken. Het is vreselijk weer en ik had stiekem liever thuis gebleven. Eenmaal op stal aangekomen is er niemand te bekennen. Er zitten wat pension klanten koffie te drinken en die vertellen me dat Dani waar ik altijd mee samen werk de dag vrij heeft gekregen. Ze bellen haar op of ik nodig ben vandaag maar ook ik heb vrij ivm de storm. Heleeemaal niet erg😬 het is maar 12 graden en ik heb het best fris. Ik ga naar de 7/11 voor een bak koffie en rij door naar huis. Ruil mn rij kleding in voor een trainingsbroek en trui, zet muziek aan en ga de afwas doen. Ik draai een was en hang er een op. Even later is Sarah er, ze had nog wat dingen te doen in het kantoor en daarna rijden we samen naar Armadale. De schoonmaakster is er en we hebben geen zin om thuis te zitten. We lopen wat winkels in en uit en halen ergens koffie. Daarna rijden we naar huis en gaan we lunchen en Netflixen. Om 14:10 gaat ze mee Ned ophalen en daarna zet ik haar weer thuis af. Ik rijd door en haal mia op. Brook ik even later thuis en daarna ga ik snel hardlopen voor het weer hard gaat regenen. Ik loop 3 km en neem daarna een hete douche. Savonds eten Nick, Sarah en Sam en Wesley mee. We bestellen pizza bij de italiaan in het dorp. Heerlijke pizzas! We kijken tv daarna en om 21:00 ga ik lekker naar bed

1. Karin:
    6 mei 2020
    Ooh wel heel ander weertje ineens. Is het hier nog beter 😎