13 maart

13 maart 2020 - Christmas Hills, Australië

Eindelijk zijn we onderweg naar evie.

Ik ga eerst even zeggen wat een top gevoel dit is. In de grote 4wd met paarden trailer er achter rijden we de zonsondergang tegemoet. Een prachtige roze on oranje lucht maakt plaats voor een donkere hemel vol met felle sterren.  De route is zo ongelofelijk mooi en de ondergaande zon maakt het nog veel mooier. Naast dat is het zo fijn om er een 2e familie bij te hebben waar ik me zo thuis kan voelen. Het is moeilijk uit te leggen hoe bijzonder het allemaal voelt soms. Dit soort kleine momenten voelen echt speciaal, je zo gewaardeerd voelen, mee mogen op gave roadtrips en op zulke prachtige plekken mogen komen. Ik zou dit iedereen van mijn leeftijd zo hard aanraden. Ik mis thuis soms flink maar dit maakt zo veel goed ❤️

Ik heb vannochtend met Mia Ned naar school gebracht. Daarna ben ik wat gaan ophalen voor Brooke 30 min hier vandaan. Ze moest vandaag weg voor een afspraak en is vroeg vertrokken dus ze had er geen tijd voor. Ik had aangeboden om het dan maar even te doen😇 Daarna ga ik met Mia naar zwemles en dat is weer super lachen en lol maken. We gaan naar huis en lunchen even snel, ik leg haar op bed en om 14:00 gaan we Ned van school halen. Brooke appt dat ze vast zit in dr afspraak en laten thuis is dan gepland. Ze heeft nog een waslijst aan voorbereidingen liggen🙈 ze vraagt of ik sapphire vast wil wassen, die gaat mee naar de show. Ik kan je vertellen dat een paard van 900 kilo wassen een hele workout is. Het kost me een uur en daarna ga ik snel zelf een douche nemen. Jason is inmiddels thuis en die gaat alvast inpakken. Ook ik pak mn spullen in en even later komt Brooke eindelijk thuis. We eten even snel wat laden het paard in de trailer en springen dan in de auto. Een gezellige rit van 3,5 uur met onder andere de lion king kijken en meezingen met zijn alle lekkere snacks, prachtige uitzichten en goede playlists.

Eenmaal bij evie en haar vriend dale aangekomen gaan we met zijn alle pizza eten. We kletsen gezellig wat na en maken de bedden op. Ook proberen ze me over te halen om morgen een van de 3 paarden te showen die mee gaan. Ik vind het eigenlijk niks🤣 helemaal chic aangekleed en een nette schoenen en een hoed op. Maar ze heeft een mooie outfit voor me en ik denk ach waarom ook niet. Het gaat om best presented en nog een paar categorieën, ik heb echt geen idee hoe het precies werkt. Het paard moet iniedergeval aan de hand gepresenteerd worden in stap en draf en je neemt het op tegen hetzelfde ras of de zelfde leeftijdscategorie. Ik ben benieuwd 😬 om 22:50 duik ik lekker in bed want we moeten rond 5 uur weg morgen ochtend

1. Mena:
    13 maart 2020
    Wauw, wat een heerlijk verhaal weer. Ik zie sommige dingen helemaal voor me. Dus scrolde ik naar beneden, hopende op een foto van de ondergaande zon...maar helaas🙈
    Heel veel succes met de show morgen 😘
    En uiteraard willen we daar wel foto's van zien😉
  2. TIneke:
    13 maart 2020
    Nou inderdaad weer super verhaal, echt je schrijft meelevend.
    Alsof ik er zelf bij ben.
    En ja graag wel foto’s hoor, ook van jou in je outfit😀😘
  3. Karin:
    14 maart 2020
    Nou je outfit hebben we inmiddels gezien..zag er super uit.
    Fijn dat het voelt als een 2e familie, dat maakt het gemis van thuis vast goed!
    Heel fijn weekend met elkaar en we kijken alweer uit naar de volgende 😗