12 maart

12 maart 2020 - Byford, Australië

Om 6:00 word ik wakker van de zon, maar ik kan uitslapen vandaag omdat Ned zijn school laat begint en Brooke is thuis. Ik draai me nog een keer om en slaap door tot 9:00. Daarna ga ik douchen, ontbijten en ik ruim de vaatwasser uit. Brooke moet even weg ik en ben alleen met de kids, om 11:30 breng ik samen met Mia Ned naar school. Daarna appt Brooke me wat ik wil als lunch en ze stuurt me door waar ze wat gaat halen. Ik ga voor een burrito met rijst, zwarte bonen, kip en tomaat. Hij smaakt perfect 👌🏻 daarna ga ik lekker serie kijken en om 16:00 ga ik sporten. Ik fiets 10km en train buik, ik maak het niet te gek vandaag en ga optijd terug naar huis. De opa maakt roasted lamb vanavond met groenten en aardappelen. De lam is lekker maar niet favoriet bij mij maar de rest smaakt erg goed😊. Ik help de keuken afruimen en ga daarna tv kijken. Jason gaat naar vrienden en ook Brooke moet even weg. Ned valt op de bank in slaap dus die leg ik in bed. Mia is wat lastiger aangezien ze nogsteeds om de i pad zeurt 🙈 maar de aanhouder wint en na een paar verhaaltjes en terug naar bed sturen gaat ze eindelijk slapen.

Ik ga ook niet te laat want morgen hebben we een drukke dag. Zwemles en inpakken voor een weekend weg naar evie. Het is 3,5 uur rijden en we nemen ook een van de paarden mee en gaan zaterdag daar in de buurt naar een Clydesdale show. We vertrekken morgen rond 16:00 zodat we voor het donker is aankomen. Ik ga serie kijken en lekker slapen