11 maart

11 maart 2020

Goede nacht gehad gelukkig en om 6:45 gaat de wekker. Ik maak me klaar en maak de kids wakker, we ontbijten en ik ruim de vaatwasser uit. Brooke brengt Mia weg en neemt Ned mee naar haar werk. Hij hoeft pas om 11:30 te beginnen vandaag. Ik ga me omkleden en pak mn spullen, ik moet om 10:00 op de stal verderop zijn.

Ik begin met 3 stallen mesten en daarna rijd ik 2 paarden. Ze gaan allebei fijn gelukkig en daarna krijgen ze een koude douche 😬 het is 34 graden vandaag en ik ben flink gesloopt na 3 uur werken. Ik sta nog even te kletsen met een paar meiden die er ook werken. Ze zijn allemaal erg aardig hier en iedereen helpt elkaar goed met alles. Ik ga om 13:15 naar huis en neem gelijk een koude douche en ga lekker lunchen. Even later komt Brooke komt thuis en verteld dat ze vandaag haar baan is kwijtgeraakt vandaag. Het schijnt niet goed te gaan met het bedrijf en ze gooien er een aantal mensen uit. Gek genoeg lijkt ze er niet echt mee te zitten en gaat gelijk bezig met solliciteren. Ze heeft veel ervaring als dierenarts en word binnen 30 min al terug gebeld om op gesprek te komen bij de dierenkliniek verderop. Ze is nu de komende tijd wel even thuis voor de kids en ik heb het dus extra makkelijk. Om 14:00 ga ik Ned uit school halen en rond 15:00 ga ik even naar de stad. Ik was een shirt vergeten. Bij Lisanne waar ik pas geslapen had, ik kom om 16:30 aan en we gaan even gezellig wat drinken. Ik heb de trein gepakt omdat het rond deze tijd goed druk ik op de weg richting de stad en terug ook. We kletsen gezellig en rond 18:00 ga ik terug naar huis. Even later ga ik samen meg Brooke avond eten maken, rijst met gehakt en zwarte bonen en saus. En zit een mengsel van groente bij en het smaakt erg goed. Het is inmiddels 19:30 als we klaar zijn met eten en op de bank zitten. Ik besluit om vanavond niet te gaan sporten🙈 ik wil graag maar het werken in de hitte heeft er aardig ingehakt. Ook de spierpijn voelt niet helemaal lekker. Ik ga om 22:00 lekker op bed liggen en serie kijken