10 maart

10 maart 2020 - Byford, Australië

Om 6:40 gaat de wekker, ik voel me goed uitgerust en ga ontbijt maken. Ik maak de kids wakker en maak Ned klaar voor school, ruim de vaatwasser uit en voer de honden. Brooke brengt Ned weg en gaat daarna werken, ik ben vandaag thuis met Mia. Ik ben ineens weer flink moe en denk dat het sporten van de laatste weken er even inhakt en dan zo’n weekend🙈. Ik doe even mn ogen dicht op de bank en eet daarna een bak fruit weg. We spelen wat memory  en kijken tv. Lekker een relaxte ochtend. Om 12:00 leg ik Mia even op bed en maak ik wat te lunchen. We halen Ned op om 14:00 en niet veel later is Brooke thuis. We kletsen gezellig en ze gaat met Ned naar zwemles, ik heb een afspraak verderop op een stal voor extra werk. Het gaat om een paar weekend uren en ze wilt me er flink voor betalen. Het is een aardige vrouw met een net stallenblok en veel grond. Ze legt alles even uit en ik ga volgende week even een paar uurtjes mee lopen. Ik ga dit een aantal maanden doen om lekker bij te verdienen en het matcht precies met mijn andere bijbaantje in de paarden. Leuk om zo een beetje afwisseling te hebben. Ik ga weer naar huis, kleed me om en duik de sportschool in. 3 km hardlopen en flink benen trainen, ik zit alweer bijna op de 70 kilo leg press. Het opbouwen gaat hard en dat is goed motiverend. Ik ga nog even 10 minuten op een flink tempo fietsen en daarna lekker naar huis. Brooke was druk en heeft dus kfc laten bezorgen🙈ik eet een stuk kip en pak een proteine shake en een appel in plaats van me vol te stoppen met friet😆 savonds lekker bankhangen en een beetje optijd naar bed. Wonder boven wonder zijn de kids lekker in een keer gaan slapen vanavond. Even serie kijken nog en dan ga ik ook maar proberen te slapen