14 april

14 april 2020

Precies 100 dagen geleden om deze tijd 21:18 ging ik de lucht in. Op weg naar mijn avontuur, wat heb ik uitgekeken naar dat moment. En wat viel het afscheid op schiphol me zwaar. De reis viel ontzettend mee en eenmaal in Thailand was ik het hele afscheid nemen al weer vergeten. De tijd vliegt voorbij hier, nogsteeds trots dat ik deze reis heb durven beginnen. Naast ongelofelijk mooie momenten ook soms moeilijke momenten gehad hier, ik mis thuis soms flink, mijn famillie en goede vrienden/vriendinnen. Gelukkig heb ik veel support, ook al is het via de telefoon. Savonds even een belletje doet me dan ook erg goed. Ondanks dat ik helemaal alleen begonnen ben hier in Australië heb inmiddels zo veel bijzondere mensen ontmoet. Vrienden voor het leven gemaakt en een thuis gevonden waar elke dag weer fijn is. Op naar de volgende 100 dagen❤️

Ik stond om 7:00 op vannochtend omdat de kids weer liepen te klieren. Ontbijt voor ze gemaakt en ik heb een 30 min workout gedaan. Daarna zelf wat gegeten en toen Samantha en Wesley het huis gingen schilderen ben ik begonnen met de voorraad kast opruimen. Dat stond al zo lang op m’n lijstje. Maar wat een werk! 2 uur bezig geweest😬 4 grote planken vol met koek, snoep, kruiden en eten. Helemaal uitgeruimd en schoongemaakt. Ik heb daarna lunch gemaakt, 2 gebakken eieren en een broccoli. Het gezond eten en sporten gaat me goed af en ik voel me met de dag fitter. De kids hebben flink lang geslapen smiddags en ik heb nog even de keuken opgeruimd. Om 16:00 waren Brooke en Jason thuis en ben ik gaan hardlopen. Ik had weinig energie over maar eenmaal aan het lopen kan ik niet meer stoppen. Ik loop 5 km en voel me weer super goed daarna. Ik ga naar de winkel daarna voor wat gezonde producten. Broccoli, zoete aardappel, ananas en cocos yoghurt. Daarna gaan we avond eten, Samantha en Wesley hebben kip teriyaki met rijst gemaakt. Smaakt erg goed! En na het lopen heb ik flinke honger. Savonds kijk ik nog even tv en om 21:00 ga ik douchen en mn bed in.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. TIneke:
    14 april 2020
    Jeee 100 dagen alweer, wat vliegt de tijd.
    Maar zo fijn dat je zulke lieve mensen om je heen hebt en zoveel nieuwe vrienden.
    Nou ik kijk al weer uit naar je volgende 100 dagen😘