14 mei

14 mei 2020

Rustige ochtend gehad en de kids sliepen nog om 7:00. Ned eerst wakker gemaakt en klaargemaakt en Mia nog maar even laten liggen aangezien die flink laat sliep gisteravond. Om 8:00 Ned weggebracht, daarna boodschappen gedaan en daarna thuis wat opgeruimd. Ontbeten met Nick en Sarah en daarna wat in de tuin gewerkt samen. Serie gekeken en om 12:00 Mia op bed gelegd, maar ze was het er niet mee eens en vond het nodig om dik 1,5 drama te maken. Ik moest om 14:00 ned weer ophalen en Sarah bleef thuis om te zorgen dat Mia gewoon ging slapen. Gelukkig sliep ze idd eindelijk toen ik terug kwam en ook Ned wilde op bed liggen omdat hij flink moe uit school kwam. Beide kids hebben tot 16:00 geslapen en toen Brooke en Jason thuis kwamen ben ik gaan hardlopen. 4 km gedaan en veel gelopen tussendoor. Nog steeds last van mn benen op de een of andere manier. Om half 6 was ik terug en hebben we met zijn alle gegeten. Brooke had barramundi (vis) klaargemaakt met grote garnalen en friet. Daarna nog even na gekletst en film gekeken.

1. Peter:
    14 mei 2020
    Mooi verhaal Kelly, het lijkt me best pittig die zorg voor de kinderen.
    Leuk dat we je laatst zagen toen we bij je ouders waren.

Groeten en tot later.

Peter