15 mei

15 mei 2020 - Byford, Australië

Kids liepen om 6:00 al te gillen🤨 maar even opgestaan en ontbijt voor ze gemaakt. Gevraagd of ze me nog even een klein uurtje wilde laten liggen en zo weer terug mn bed in gegaan. Om 7:00 opgestaan en de kids klaargemaakt. Ned om 8:00 naar school gebracht en even met Mia naar de winkel geweest. Thuis samen met Nick en Sarah aan de slag gegaan op het terrein. Een aantal uur bezig geweest met bladeren harken. In rechte banen alles opgeharkt zodat we alles in het weekend kunnen verbranden. Mia rond 12:30 op bed gelegd en weer 1 uur drama om niks. Ze wilde niet slapen terwijl ze de hele ochtend buiten rond heeft gerend en toch echt wel moe was. Vergt wel flink wat geduld op deze manier maar daarna valt ze eindelijk in slaap. Ik ga buiten nog even een uur verder en om 14:00 maak ik Mia wakker en gaan we Ned ophalen. Thuis ruim ik de keuken op daarna en als Jason om 16:00 thuis is ga ik 3km lopen. Hardlopen gaat weer moeizaam met lastvan mn knie dit keer dus ik doe niet al te veel. Daarna neem ik een douche en om 19:00 gaan we eten. Samantha en Wesley hebben shoarma gemaakt en ook de pita broodjes hebben ze zelf gemaakt.

We hebben daarna horrormovie night gehad en cabin in the woods gekeken. Om 22:00 naar bed gegaan en de wekker weer op 7:00 gezet. Morgen ochtend werken en daarna een hike maken met Floor.