16 april

16 april 2020

Na een goede nacht rond 7:15 wakker geworden van de kids. Ontbijt voor ze gemaakt en daarna zijn ze buiten gaan spelen. Ik heb zitten kletsen met Sam en een beetje het huis opgeruimd. Ook mn pakket van the dutch shop is vandaag binnengekomen. Met onder anderen pepernoten, shoarma kruiden, stroopwafels, pannenkoeken mix en paprika chips en meer😬. We hebben besloten dit te bewaren voor de cheatday op zondag🤣.  Daarna zelf musli gemaakt met noten en gedroogd fruit. Heel lekker geworden en vooral gezond. De dozen musli in de winkel zitten vaak vol met suikers. Ik zit met Sam op dag 4 zonder suikers, het clean eten zit er ook goed in. Het gaat ons over het algemeen erg goed af, we voelen ons met de dag beter en fitter. Zodra Jason thuis is ga ik gelijk hardlopen. Weinig zin en motivatie, voel me moe en futloos ineens. Toch maar even een bak koffie er in en gaan. Eerste kilometer valt zwaar maar daarna zit ik er prima in. Ik loop 3km en ben flink gesloopt als ik terug kom. Toch iets te fanatiek gedaan denk ik🙈. Ik neem een hete douche en schuif aan bij iedereen die al zit te eten. De opa heeft chicken enchiladas gemaakt. Daarna ga ik op de bank onder een denken tv zitten kijken. Ik ben helemaal op na een dag met de kids en het hardlopen. Ze waren weer pittig vandaag, gelukkig slapen ze allebei goed tussen de middag. Dan heb ik even rust tussendoor. Morgen heb ik alleen Ned en dat gaat me prima af. Het is pas 21:30 maar ik ga lekker in bed liggen en serie kijken😊