17 april

17 april 2020 - Byford, Australië

Erg goed geslapen vannacht en om 7:00 fit wakker geworden. Ontbijt gemaakt voor de kids en Mia om 8:00 naar de daycare gebracht. Daarna met Ned en Grizzly de rotweiler een stuk gelopen hier achter in het bos. Terug thuis ben ik aan de slag gegaan met met invoices maken voor mijn 2e jaar visum aanvraag. Ik moet nog 28 dagen en dan ben ik daar vanaf. Dan kan ik wat minder werken in de weekenden en hoef ik me niet meer druk te maken over farmwork. Het koste me een paar uur om het goed in elkaar te zetten en na te lezen. Daarna ga ik lunch maken, rijst met zoete aardappel, bonen en chilisaus. Ik maak daarna wat huiswerk met Ned en ik leg hem daarna op bed. Hij zegt het slapen niet nodig te hebben maar als ie eenmaal ligt dan slaapt ie meestal 2 uur smiddags. En dan heb ik even rust🙈🙈. Ik doe een workout met Sam, draai een was en ruim de keuken op. Om 15:00 halen we Mia weer op en even later is jason thuis. Ik werk een bak yoghurt met musli en fruit naar binnen en ga even later hardlopen. Hoe dat ging heb ik het liever niet over🤣 beetje te hard van stapel gelopen afgelopen dagen denk ik. Overal pijn en niks werkt mee, ik loop het rondje rustig af en laat het rennen even weg vandaag. Na 45 minuten ben ik terug en neem ik een hete douche. Even later gaan we met zijn alle eten en hebben we weer horrormovie night. We kijken evil death, bah vreselijke film🤣 blij als ie afgelopen is en ik lekker in mn bed lig. Het is 22:15 en ik ga lekker slapen, wekker staat weer vroeg omdat ik om 7:00 al op stal moet zijn.