16 augustus

16 augustus 2020 - Sydney, Australië

Goed geslapen en om 9:00 ontbijt gemaakt, met phoeboe serie gekeken op de bank met een kop thee en rustig opgestart. Om 13:00 met Aimè afgesproken in de stad en naar een cafe op Circular Quay gegaan. Vanaf daar perfect uitzicht op het Oprah house! We hebben wat gedronken en geluncht daar en hebben de ferry gepakt naar Manly. Een klein stadje 15 min verderop, prachtig strand daar en leuke winkels. We halen ijs en scheppen een zak snoep😬. We lopen wat rond en pakken de ferry terug om 17:00. We lopen naar een bar in de stad, het is wat ze noemen een hidden bar. Geen borden en alleen een portiek waarin je een lift naar de bovenste verdieping neemt. Je komt uit in een ander saai wit portiek maar zodra je een deur open trekt sta je ineens in een prachtige bar. We gaan met de trap naar boven waar nog een rooftop bar is. We bestellen een cocktail en blijven hier een tijd hangen. Rond 21:00 lopen we de deur uit om op zoek te gaan naar een tentje om te eten maar beseffen ons na 5 minuten dat we helemaal de drankjes niet hebben afgerekend a $50😬 we lopen braaf terug en rekenen af🤣. We gaan daarna burgers eten bij Grilled en sluiten de dag af. Ik neem de bus terug en loop het laatste stuk naar huis. Heb er inmiddels weer 10 km op zitten😬

1. Karin:
    16 augustus 2020