17 augustus

17 augustus 2020 - Sydney, Australië

Goed geslapen vannacht en een keer optijd opgestaan om te ontbijten. Op de bank serie gekeken en rustig opgestart, de meiden zijn nog tot einde middag weg dus weer een relaxte dag vandaag. Om 11:00 ga ik een stuk langs het strand lopen met Rio. Ik neem een douche en ga daarna met Phoeboe mee naar Bondi Junction, ze gaat daar boodschappen doen en ik besluit vanaf daar de bus van 40 minuten te nemen naar Watsons Bay. Phoeboe zegt dat ik daar een prachtige wandeling kan maken langs de kust en het is weer heerlijk weer vandaag. Al voelt mn lijf nog erg vermoeid aan van al het lopen, thuis zitten is ook zo zonde🙈 ik heb ten slotte maar 3 weken hier. We hebben voor vrijdag op de planning staan om naar Taronga Zoo te gaan met de meiden en misschien dat ik woensdag met te trein naar The Blue mountains ga.

De route langs de kust was echt ontzettend mooi! Adembenemend uitzicht op de hele skyline van de stad en de Harbour bridge. Op he hele route maar weinig mensen tegen gekomen ondanks dat het 20 graden was. Heerlijk 2 uur gelopen in de zon en ergens geluncht smiddags. Om 17:00 eindelijk aangekomen in rose bay en vanaf daar pak ik de bus naar de stad om daar weer de bus naar Coogee te pakken. Verkeerde bus gepakt 😬 ik werd weer afgezet bij watsons bay... vanaf daar zou ik nog een uur met de bus moeten, ik heb maar een uber gepakt en was met 30 min thuis. Om 18:00 zit ik eindelijk te eten en Phoeboe brengt de kids naar bed. Ook ik ga niet veel later naar bed, die 12 km van vandaag voel ik weer goed 🙈

1. Eva:
    17 augustus 2020
    Nou Kelly je loopt wat af, mooie foto's weer.
    Liefs Eva