18 augustus

18 augustus 2020 - Sydney, Australië

Lekker uitgeslapen vanochtend en Phoeboe heeft de meiden naar school gebracht. Ik heb ontbeten, gedoucht en ben daarna naar de winkels gelopen. Ik heb een paar dingen naar huis gestuurd bij het postkantoor en heb wat boodschappen gedaan. Ik haal wat te lunchen en een verse smoothie en ga bij de zee zitten. Het is heerlijk weer, 20 graden en vollop zon. Volgende week begint de lente hier gelukkig en het weer zal dus vanaf nu zo blijven hier. thuis moedigt Phoeboe me aan om morgen en donderdag wat voor mezelf te gaan doen. Ik boek 2 dagen naar the Blue mountains! Een prachtig gebied hier 2 uur vandaan. Ik neem morgen vroeg de trein vanuit de stad en ga een paar mooie hikes maken. Ik overnacht in een gezellig hostel in een klein dorpje in de bergen en ga donderdag middag terug. Een erg relaxte 2e week hier😊 smiddags haal ik de meiden op en gaan we savonds pasta eten. Na het eten ga ik een stuk wandelen door de gezellige straten waar veel restaurants en barren zitten. Ik ga bij het strand zitten en raak aan de praat met een jongen die hier aan het water woont. We kletsen gezellig en rond 20:30 loop ik terug naar huis. Ik heb er toch weer 9,5 km op zitten voor vandaag🙈

1. Karin:
    18 augustus 2020
    Geniet van je trip naar blue mountains, klinkt heel bijzonder. Kijk al uit naar je verhaal 😘