18 februari

18 februari 2021 - Glossodia, Australië

Vandaag onverwachts een dag vrij gehad, na gisteren zat ik al op de 49 werk uren binnen 5 dagen. Ik had Liz gemaild hier over om zeker te weten dat ik de uren betaald krijg. Toen heeft ze me maar vrij gegeven omdat ze waarschijnlijk niet zo veel overuren wilt uitbetalen.. ach prima, was eigenlijk wel toe aan een beetje rust. Redelijk uit kunnen slapen tot 9, gedoucht en gaan hardlopen. Het was heerlijk weer en ik heb 5 km gelopen, wel met veel wandelen tussendoor maar toch tevreden met een goede ochtend workout. Thuis neem ik weer een douche en loop ik even naar de stallen. Jillian is er, ik heb Polly 4 dagen gereden omdat ze ziek is geweest. Ook vandaag rijd ik haar weer omdat ze nogsteeds niet fit is maar ze wilde wel vast even komen afrekenen. Toch weer $200 extra, sparen gaat de goede kant op en ik hoop rond april meer dan genoeg geld te hebben om 1,5 maand te kunnen genieten in Byron bay en misschien zelfs nog naar Perth te vliegen en vrienden te bezoeken. Om 12:00 maak ik eindelijk laat ontbijt.. eieren op geroosterd brood met beenham, spinazie en avocado. De uren daarna hang ik op de bank, ik kijk serie en geniet van mijn vrije dag. Rond 15:00 ga ik Polly rijden, ze doet goed haar best en we springen een paar hindernissen. Savonds maak ik spaghetti met gamba’s en werk ik een aantal uur aan mijn boek. Ik zit op 3000 woorden en het begint ergens op te lijken :)