2 juni

2 juni 2020 - Byford, Australië

het is inmiddels al 12 uur hier en wilde een beetje optijd gaan slapen. Vannochtend begon een beetje chaotisch, ik had de kids net op tijd klaar omdat ze niet helemaal mee werkten. Kwam ik met Mia bij de opvang en was het natuurlijk helemaal geen maandag maar dinsdag dus Niki zei sorry wat kom jij doen🤣. Mia dik teleurgesteld dat ze niet mocht blijven, ik was helemaal in de war omdat we gisteren een vrije dag hadden. Ned naar school gebracht en thuis met Mia verf tekeningen gemaakt. Gelukkig maakte dat haar wel veer vrolijk😬. Veel gelezen over auto’s en veel contact gehad met verkopers. Bezichtiging ingepland met de forrester voor in de avond. Ook Nick en Sarah gingen weer op pad voor bezichtigingen. Savonds flink stressen want Brooke was laat thuis en had mijn auto mee dus ik kon niet weg. Rond 7:00 dan toch eindelijk bij de auto gaan kijken en Nick en Sarah kwamen daarheen om even mee te kijken. Mooie auto met een prachtige rooftop tent maar helaas een paar red flags. Motor storings lampje aan, airco werkte niet, weinig olie en geen service history boekjes er bij, ook 2 nieuwe banden nodig voor dus dat gaat hem helaas niet worden. Morgen bezichtiging met een anderen en hopen dat die netter onderhouden is. Weer 50 min terug gereden, thuis gekletst en mn bed in gegaan.