4 juni

4 juni 2020 - Byford, Australië

What a day, Ned naar school gebracht en daarna met Mia Nick en Sarah naar armadale gegaan naar de Kmart. Ze hadden kampeer spullen nodig voor de nieuwe auto. Daarna zijn we naar de stad gegaan omdat ik een auto op het oog had. Fijn om Nick mee te hebben die precies weet waar we op moesten letten. De auto is super netjes van binnen, er zitten veel camping spullen bij en hij rijd ontzettend fijn. Het is een Ford escape V6,  na wat kletsen en dingen nakijken maken we een deal. Een hele goede auto voor een goede prijs gescoord! Morgen kan ik hem ophalen! Zo ontzettend blij en opgelucht dat ik er een gevonden heb. Ik bel gelijk Floor mn travel buddy. Het word nou wel heel echt, rooftop tent er op en ready to go! In de komende weken willen we langzaam een route gaan uitstippelen en de laatste spullen halen. We gaan daarna nog even naar de bigW, een soort hele grote Xenos. Daar halen we wat spullen voor Exmouth en daarna rijden we naar huis. We zouden net op tijd zijn om Ned weer op te halen. Halverwege begint mn auto ineens te trillen en stop ik gelijk langs de weg. Foute boel dacht ik🙈 en ja hoor, flinke klapband links achter. We schieten eigenlijk allemaal in de lach... hebben wij weer, de dag ging net zo goed. Kevin gebeld of hij Ned op wilde halen en de reserve band er uit gehaald. Auto op de krik en met een beetje moeite draaien we de bouten los. Bij de laatste bout gaat het niet helemaal vanzelf🤣 damn een slotbout.... nergens het opzetstuk te vinden en we moeten dus alsnog Kevin bellen om ook ons op te halen. Ik laat de auto achter en kevin brengt ons veilig thuis. Ik leg Mia gelijk op bed aangezien het inmiddels 15:00 is. Ook Ned valt al snel op de bank in slaap en ik maak wat te lunchen. Even relaxen en even later is Jason thuis. Hij gaat naar mijn auto en is met 30 min weer thuis met een verwisselde band🤩 erg fijn. Daarna ga ik met Sarah naar de bank, ik moet geld opnemen voor morgen en dat kan best nog eens een gedoe worden. Ja hoor een limiet op 2 passen van $500, daar ga ik het niet mee redden. Ing gebeld maar ook dat werkt niet lekker vanuit hier. Uiteindelijk afgesproken om de rest maar over te maken morgen bij het ophalen. Even snel een wrap met kip gegeten en niet al te laat naar bed gegaan. Morgen beide kids naar school dus lekker even een dag relaxen op de planning

1. Paul:
    5 juni 2020
    Ben erg benieuwd naar de rest van de stoere Ford!
  2. Karin:
    5 juni 2020