20 april

20 april 2020 - Byford, Australië

Ik word goed uitgeslapen wakker en om 7:00 ga ik uit bed. Ik maak ontbijt klaar en ruim de vaatwasser uit. Ik breng samen met Ned Mia naar de opvang en thuis doe ik een workout. Rond 10:00 komt Sarah naar ons. We gaan samen Mia haar kledingkast uitzoeken en opruimen. Daarna ruimen we wat lades van de keuken op. We maken wat te lunchen klaar en gaan daarna serie kijken. Sam komt ook mee kijken en rond 16:00 komt Brooke thuis. Ik ga om 17:00 toch nog maar even hardlopen. Ik loop 3km in 18 minuten en doe daarna nog wat kracht training met de gewichten die Sam mee heeft. Ik ga daarna douchen en om 18:15 gaan we eten, na het eten breng ik de op naar huis en daarna plof ik op de bank met Brooke en kijken we even tv. Ik breng de opa daarna naar huis en ga daarna weer op de bank zitten. Rond 21:00 ga ik lekker naar bed om serie verder te kijken

we hebben hier 0 nieuwe corona besmettingen gehad over night. Dus de grenzen binnen WA, zullen snel weer open gaan. Dat betekend dat we dan naar exmouth op vakantie gaan met iedereen!