21 april

21 april 2020

Ondanks de lockdown vliegen de dagen hier erg snel voorbij. Het is gezellig met de backpackers en ook met Brooke word de band steeds sterker. We hangen graag samen nog even op de de bank savonds om te kletsen of om tv te kijken. Ze werkt veel de laatste tijd en ik probeer zo veel mogelijk uit handen te nemen. Ze bedankt me elke avond en de waardering doet me erg goed. De kids waren vandaag goed te doen en ik heb samen met Sarah al Ned zijn kleding uitgezocht. Veel weggegooid en alles weer opnieuw in de kast gelegd. Samen geluncht en daarna de hele middag serie gekeken. Ik heb daarna wat opgeruimd en toen Brooke thuis kwam ben ik gaan hardlopen. Het zelfde rondje als gisteren, zo’n 3 km in 17 minuten. Daarna een hete douche genomen en Wesley en Samantha hadden gekookt. Kip van de poelier, groenten en potato jams. Ik had zo’n honger na het hardlopen dat ik mezelf veel te vol gegeten had🙄. Daarna op de bank gezeten en Mia kwam voor de 2e keer vandaag bij me op schoot liggen. Ook de band met de kids word steeds beter, ik breng ze naar bed omdat ik aan Brooke en Jason zie dat ze een zware werkdag achter de rug hebben. Ik ga zelf rond 21:00 naar bed en ga nog even serie kijken. Morgen een break van de kids, ze gaan allebei naar de opvang en ik ga wat paarden rijden bij de stal hier verderop

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mena:
    21 april 2020
    We vinden het zo fijn voor je dat je zo'n lief en warm gezin hebt gevonden. En we zijn nog steeds supertrots op wie je bent en wat je doet. Liefs, papa en mama 😘
  2. Karin:
    21 april 2020
    Sluit me helemaal aan bij je moeders reactie!
    Super dat je het zo getroffen hebt en natuurlijk dat je dit geweldige avontuur aan bent gegaan 💪😘