20 Januari

21 januari 2020 - Perth, Australië

Na 1,5 uur slaap gaat de wekker. Ik voel me eigenlijk best prima. Ik ontbijt wat en ga de paarden voeren. Het is nog lekker koel buiten. Ik vul de waterbakken en ga daarna de mest uit de weilanden halen. Ik vul de waterbakken en daarna gaan we Chanel ophalen uit het land hier verderop. Ze moet naar de dierenarts om te kijken hoe ver ze is in haar cyclus omdat Siri een veulen van haar wilt.
we moeten woensdag terug komen met haar zegt de dierenarts. Dus tot die tijd houden we haar thuis ivp het grote land waar ze stond. Maar daar stond ook sunny, die staat nu dus alleen. Ik bied aan om pluto er heen te brengen. Een ex racepaard die gister verkocht is. Maar de nieuwe eigenaar kan haar pas over 2 weken ophalen. Ik loop met pluto over de weg naar het weiland toe. Ik heb me een beetje verkeken in hoe ver het lopen is. Ik ben denk ik 20 minuten onderweg in de bloedhete middag zon. Pluto vind het wel prima en sunny is blij dat hij niet meer alleen staat. Nou moet ik nog terug lopen ook🤣. De zon brand flink en ik bedenk me dat ik mn benen niet heb ingesmeerd. Ik zet muziek op en loop 20 minuten terug naar huis. Daar spring ik gelijk onder een koude douche en drink ik een fles water leeg. Het is 13:00 ongeveer en ik duik lekker even in bed. Even mijn slaaptekort van de nacht inhalen.
om 17:00 ga ik de paarden voeren. Het is nog steeds erg heet buiten. en ik voel dat mn benen een beetje verbrand zijn van het lopen vanmiddag. Ik maak na het voeren het voer klaar voor dr volgende ochtend.
om 19:00 gaan we eten. Wraps met gehakt, sla en tomaat. Het gehakt mengsel is goed gekruid en het is echt lekker! Ik eet 2 goed gevulde wraps en ga daarna mn was ophangen en naar bed

1. TIneke:
    21 januari 2020
    Ha Kel,
    Lekker dat je er even uit bent geweest om te stappen en dat het leuk was.
    Wel kort nachtje zeg😉
    En dan nog zo’n wandeling in de hete zon.😀
    Maar goed dat je dat zelf voorstelde en zo laat zien dat je meedenkt en wil.
    Ben alweer benieuwd naar je volgende verhaal, echt leuk dat je dit zo gedaan heb. 😘
  2. Lianna:
    8 maart 2020
    Leuk toen was ik jarig🤗😊