20 juni

20 juni 2020

Goed geslapen vannacht en om 7:30 was ik weer op stal. Paarden gevoerd, buiten gezet en na 1,5 uur was ik weer thuis. Gedoucht en even op bed serie gekeken en opgewarmd. Het was maar 5 graden vannacht en het is nog niet echt warmer geworden buiten. Rond 13:00 zijn Divya en Lisanne hier, we gaan een paar tenten opzetten en kijken welke het beste is om mee te nemen voor ze. Ik heb bij mijn auto een flinke gekregen maar nog niet eerder opgezet. Blijkt een super mooie grote tent en met zijn 3e zetten we hem binnen 10 minuten neer. We gaan daarna naar de kmart om de laatste dingen te halen en bespreken de boodschappen die gehaald moeten worden. We gaan lunchen in Armadale en rond 16:00 zijn we weer bij mij thuis. Ik ga me snel omkleden en weer naar stal. Ik bereid veel voor zodat ik morgen ochtend zo min mogelijk hoef te doen aangezien ik zo vroeg begin. Thuis bestellen we pizza en ik ga optijd naar bed en nog even serie kijken. De wekker staat op 6:00 maar eigenlijk heb ik best behoefte aan wat nieuwe indrukken, nieuwe mensen en andere paarden om mee te werken morgen